Waar verkopen ze Chanel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cosmetica of kleding en accessoires?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeg ik me ook af?? Als je van de stijl houd kijk je vast uit naar de komende Spring/Summer 2013 Paris Fashion Week Show?

Antwoorden (3)

Vergeet mijn reactie maar :)

Op onderstaande link kun je zoeken naar verkooppunten. http://www.chanel.com/nl_NL/consumentenservice/verkooppunten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In elke (goede) parfumeriezaak en op de luchthavens.
Chanel hoort gewoon bij het assortiment van een parfumeriezaak, want er is altijd vraag naar.
amc
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
amc, zie de categorie!
Bij de goed gesorteerd parfumerie , bij de Bij , nee niet bij de drogisterij. Of bedoel je de kleding of Chanel of de tassen of Het Chanel tasje dan naar de PC . Een Chanel winkel ja dan Parijs !! Niet altijd maar het Chanel tasje is in de Bijenkorf of in de luxe tassen winkel wel te koop . De zonnen brillen zijn bijna altijd in de Bij tekoop .ps op straat zie vaak de neppe die zijn tekoop in zuid Europese en noord Afrikaanse toeristen landen maar het is illegaal ze het land in te voeren .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meeste nep komt uit China/Taiwan. Masters in counterfeiting! Voor een niet kenner niet te zijn. Net als nep UGGs.