Welk ondergoed willen vrouwen dat mannen dragen?

Wat vinden vrouwen nu net mooi of niet mooi aan shorts, slip, boxer ... wat zou jij willen dat mannen dragen en vooral, wat ze best niet dragen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
10.3K

Antwoorden (15)

Geen ondergoed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je dat warm of koud wassen?
AWM
14 jaar geleden
Now we are talking!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar koop je dat? Och laat ook maar,met mijn uitgezakte body...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De moraliteits ridders slaan weer toe. Heb het even rechtgetrokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thnx Peter..Wel een slip aandoen he!!op jou leeftijd;-P
in ieder geval geen speedo-achtige onderbroek. Gewoon een normale boxershort, zo een die strak om je lichaam zit (niet zo hangerig ding waarin je alles ziet meebewegen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn man heeft altijd het ondergoed gedragen wat hij zelf lekker vindt zitten en ik vind het prima.Het maakt me echt niet uit of dat nu een short of boxer of wat dan ook is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschilt per vrouw. Elke vrouw vindt weer wat anders.
Ik weet van 1 man welk ondergoed ik wil dat hij draagt, en wat de rest v/d mannen draagt zal me een worst zijn.

Toegevoegd na 47 minuten:
o, en dat is trouwens gewoon: dat wat ie zelf koopt.
zijn smaak is namelijk prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval geen slip brrrrrr
Een strakke short/boxer kan mooi zijn tenzij de man een heel jongensachtig lijf heeft (mager en klein dus) dan vind ik het een afknapper. Bij normaal gevormde mannen mag van mij alles behalve een slip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liefst gewoon een normale boxer,
of een gewone onderbroek zeg maar maar dan niet zon overdreven strak ding.
14 jaar geleden
Een boxer, en wel schoon graag!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zelf een simpele, witte boxershort die goed om het onderlijf zit ontzettend mooi. Hoeft echt geen merkdingetje te zijn, als ie t kontje maar mooi laat uitkomen... Helaas vind manlief een iets lossere variant beter zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier sluit ik mij bij aan. heb de mijne nu wel aan de strakkere boxershorts!! joepie... gewoon zeggen dat zijn heerlijke vormen daar veel beter in uitkomen haha. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihihi, ik vrees dat zelfs dat soort opmerkingen niet helpt... Zijn argument: tsja, ik moet toch aan mijn kinderbijslag denken... Mannen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al dat losse gezwabber is helemaal niet goed voor zn kinderbijslag. beter lekker warm verpakken :P
Mijn Björn Borg boxers vallen altijd prima in de smaak!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat vindt je van die mijne.
Heb namelijk nog nooit aan. Hihi
Maar wel van me vrouw gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek hem aan op moederdag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schattig! aandoen joh!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hè nee :(
Een strakke boxer van katoen graag. Niet zo'n zweterige synthetische markt-boxer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mooiste vind ik die van Björn Borg, mooie aangesloten, niets verhullende boxers.
Rood met streepje, zwarte met andere kleur band, bruine met witte band, blauw..enz..enz..
En vooral..SCHOON :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe maar zo een strakke boxershort
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zelf vind persoonlijk een slip niks. Wel vind ik een boxer erg mooi om te zien of een short. lijkt toch wat mannelijker vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles behalve een string.