Wat voor (school)tas past bij een blazer?

Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een tas waarin me schoolboeken en dergelijke inpassen, maar ook past bij een blazer.
Een rugtas is mij laten weten dat, dat niet gaat met een blazer of niet past.

Iemand enige suggesties?

Met vriendelijke groet,

Pavalion

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Ik vind een mooie rugzak bij een blazer niet misstaan, maar een schoudertas staat misschien 'netter'?

De eerste link hieronder: wat degelijke/stevige tassen. De tweede en derde link (voor meiden) zijn wat meer stylish.

TIP:
Ik weet niet hoeveel boeken je altijd draagt, ik deed altijd al mijn boeken in mijn kluisje en stopte alleen degene in mijn tas die ik voor de (volgende) pauze nodig had.

Voordelen:
* Je hoeft dan steeds maar 2 of 3 boeken te dragen.
Dan kan je een kleinere tas (die zijn vaak wat mooier!)
* Het is lichter dragen: geen pijn in je schouder! ;)

Nadeel:
* je moet alleen vaker op en neer lopen naar je kluisje maar daar kom je toch vaak langs op weg naar de aula/kantine...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een schoudertas, met of zonder laptopvak. Aan te raden is met laptopvak omday je die vroeg of laat toch nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaan ze niet over op ipads enzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me voorlopig nog niet. op een tablet kun je geen werkstukken typen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkstukken typ je ook thuis. Mijn nichtje koos niet voor de school in IJburg maar daar hebben ze dus allemaal een ipad. Daar staan namelijk de boeken op.