ik heb een vraagje waar kan ik het luchtje gianfranco ferre 20 kopen ?

hij is bijna niet meer te verkrijgen maar mijn moeder is binnenkort jarig en ik wil haar een luchtje geven en met dat luchtje kan ik laten zien dat ik een goede zoon ben dus als u site weet waar die ook verkrijgaar is kunt u hem dan aub linken naar mij alvast bedankt
MVG chris

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je ze alleen nog maar bij buitenlandse site's kunt kopen.
Amadea
11 jaar geleden
Inderdaad in Nederland alleen via marktplaats of ebay te koop, waardoor je ernstig moet twijfelen aan de echtheid ervan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mocht je hem echt niet meer kunnen vinden: misschien bij Douglas of Ici Paris vragen of ze een nieuwere/hippere variant hebben die soortgelijk ruikt, evt met dezelfde ingredienten? Wie weet wordt het je moeders nieuwe lievelingsgeurtje!

Antwoorden (1)

Dit luchtje kun je vinden bij een Douglas filiaal ;)