Ik heb bruidsstof over voor 1 trouwjurk. Op welke manieren kan ik deze verkopen?

Het zijn losse stoffen zonder patronen. Bedrijven willen ze niet opkopen en marktplaats wilt blijkbaar geen uitkomst bieden. Welke manieren zijn er nog meer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar waarom wil Marktplaats geen uitkomst bieden dan? Had je de stof daar al te koop aangeboden maar geen respons gekregen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, het staat op marktplaats maar nog geen reacties. Het kan ook komen omdat ik meer vraag voor de stof, dan de meeste bruidsjurken op marktplaats kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je duidelijk aangegeven dat het een exclusief en unieke stof is? Voor een bruid die iets unieks wil hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee want het is niet uniek en exclusief.

Antwoorden (3)

Ik zou er een mooie jurk van maken en deze dan verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou en advertentie in jou eigen supermarkten of regiokranten kunnen plaatsen.
Er zijn vast wel gegadigden voor.
Zou foto en afmetingen van stoffen erbij zetten .
Succes ermee.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje !
Je zou het kunnen proberen bij trouwforum.nl en dan bij de rubriek aangeboden/gevraagd.

http://www.trouwforum.nl/forum/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik zal het er gelijk opzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Succes Ytje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!