Ik zoek een blouse maar kan hem op internet niet vinden. Toch wil ik hem op internet bestellen, kan iemand me daar bij helpen?

Ik zag in het Girlz! magazine een blouse van episode voor 20 euro. hij heet: vintage denim bloes. ik heb al op internet gezocht maar ik kan hem niet vinden. ik woon te ver weg van die winkels dus ik kan er niet naar toe. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke girlz en welke pagina?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Girlz nr 8 26 juli-22 augustus 2012
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
blz 27

Antwoorden (1)

Kleding die in tijdschriften staat afgebeeld is vaak allang uitverkocht. Zelf heb ik eens een importeur gebeld of een bepaald kledingstuk nog leverbaar was. Maar helaas. Vaak staat voor of achterin het tijdschrit een lijst met merken welke hebben meegewerkt met vermelding van websites. Mogelijk kun je op die website kijken welke dealers de betreffende kleding verkopen en er zo aankomen. Veel succes.