Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je zien of een zonnebril polaroid is?

Ik heb in Etos winkel een (heren)zonnebril gekocht (4e dit seizoen, 2 maal vernield 1 maal kwijt geraakt) a 20 euro. De verkoopster zei dat het polaroid was, maar persoonlijktwijvel ik daaraan. Zie nergens opstaan namelijk. Wel UV bescherming 3 ez. zal vast wel een goede zonnebril zijn.

Toegevoegd na 6 minuten:
er staat ook nog op CV6140 CE

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als er geen polariod op staat,is het ook geen polariod.

Toegevoegd na 1 minuut:
polariod is een merknaam

Toegevoegd na 30 minuten:
ja hoor dat weet ik zeker,polaroid had de fabriek in Enschede tevens de fabriekant van de kant klaar foto,s van beide de ontwerper
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan zijn de glazen polariserend, en die kunnen ook van een ander merk zijn. maar de glazen van polaroid zijn altijd polariserend.

Andere antwoorden (2)

dit kan je snel zien met een tweede (ook) polaroid bril door de glazen achter elkaar te houden haaks op elkaar, dus een horizontaal en een verticaal als je dan niet meer door beide glazen heen kan kijken zijn het allebei polaroid glazen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee je kan in een winkel even kijken met een bril waarop staat dat hij gepolariseerd is.
Draai je bril voor je computermonitor. Als het beeld licht en donker wordt zoals hieronder dan polariseren je glazen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding