Hoe verwijder je plakresten van een sticker in schoenen?

Ik zie de vraag nergens staan dus stel 'm maar ff:
Heb nieuwe zomerschoenen gekocht waar ik met blote voeten in moet. De ellende is dan altijd dat de resten van stickers aan je voeten plakken. Wat kan ik het beste hiervoor gebruiken om het te verwijderen?

11 jaar geleden
in: Mode
9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terpentine is hier niet zo'n goed idee, al met heet water geprobeerd? Na een tijdje weken kun je het er vaak wel afkrabben.

Het beste antwoord

Plakresten haal ik altijd weg met terpentine, gaat prima. Het is alleen de vraag of het materiaal/bevestiging van die schoen er tegen kan. Let daar dus wel goed op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
terpentine blijft ook nog tijden ruiken/ stinken. dat wil je denk ik niet in je schoenen hebben.
misslobe
11 jaar geleden
En toch zijn de plakresten weg:-)!
Zonder stank, dat vervliegt wel weer weg. Dankjewel Chorro + 10!

Andere antwoorden (3)

Een beetje wasbenzine poetst de lijmresten er uit en is zelf snel verdampt, zodat het niet blijft zo stinken als terpentijn.
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Wasbenzine hielp niet helaas, het maar troep hoor die stickers! Maar de terpentine wel, en ruik er niets meer van ;-)!
Met baby-, of slaolie lukt het ook, je kunt je schoen daarna ontvetten met een vochtig doekje, gedrenkt in water met afwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stickerverwijderaar