Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je plakresten van een sticker in schoenen?

Ik zie de vraag nergens staan dus stel 'm maar ff:
Heb nieuwe zomerschoenen gekocht waar ik met blote voeten in moet. De ellende is dan altijd dat de resten van stickers aan je voeten plakken. Wat kan ik het beste hiervoor gebruiken om het te verwijderen?

11 jaar geleden
in: Mode
9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terpentine is hier niet zo'n goed idee, al met heet water geprobeerd? Na een tijdje weken kun je het er vaak wel afkrabben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Plakresten haal ik altijd weg met terpentine, gaat prima. Het is alleen de vraag of het materiaal/bevestiging van die schoen er tegen kan. Let daar dus wel goed op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
terpentine blijft ook nog tijden ruiken/ stinken. dat wil je denk ik niet in je schoenen hebben.
misslobe
11 jaar geleden
En toch zijn de plakresten weg:-)!
Zonder stank, dat vervliegt wel weer weg. Dankjewel Chorro + 10!

Andere antwoorden (3)

Een beetje wasbenzine poetst de lijmresten er uit en is zelf snel verdampt, zodat het niet blijft zo stinken als terpentijn.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Wasbenzine hielp niet helaas, het maar troep hoor die stickers! Maar de terpentine wel, en ruik er niets meer van ;-)!
Met baby-, of slaolie lukt het ook, je kunt je schoen daarna ontvetten met een vochtig doekje, gedrenkt in water met afwasmiddel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stickerverwijderaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding