Uit welke winkel komt het I love fame shirt wat josje draagt in de wereld van K3?

Bij het stukje dansen draagt ze vaak een shirt met I love Fame er op, ik vind dit een erg leuk shirt maar weet niet uit welke winkel het komt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb verschillend I Love ???? shirts op Ebay.uk gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vero Moda heeft shirts verkocht met die tekst erop. Of ze dat nog steeds doen kom je te weten als je ze even belt.