Is mijn beschadigde (metaal) horloge nog te herstellen?

Vandaag met mijn 2 weken oude horloge per ongeluk ergens tegenaan gestoten. Nu lelijke stootplek, krassen en putjes op de zijkant van het horloge. Het metaal/chrome is beschadigd. Is dit nog te herstellen en wie of waar? Het is de Perigaum Automatic P-1112-AS-W-SLE

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (3)

Op de aankoopbon staat meestal hoelang u garantie heeft. meestal is dit, bij horloges, 12 to 24 maanden.
Het beste is ook om terug te gaan, met uw aankoopbon, naar de winkel waar u de horloge gekocht heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heb je hier aan garantie??
Ga er even mee naar een juwelier of horlogewinkel, daar is men gespecialieerd in dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles is te herstellen, maar ik denk dat de kosten aardig oplopen. Die zouden zomaar hoger kunnen worden dan de waarde van het horloge. De enige manier om daar achter te komen is een offerte aanvragen bij bijvoorbeeld een juwelier. Let wel: vrijblijvend is niet hetzelfde als gratis. Die offerte kan je dus ook nog geld kosten.

De kans dat het onder garantie valt is erg klein tot eigenlijk nul. Het is niet iets waar de leverancier wat aan kon doen om de gebeurtenis te voorkomen. Misschien coulance, maar ik zou er niet op rekenen.