Ik zoek een EK NL Shirt in een (niet online)winkel, wie weet waar men deze verkoopt?

I.v.m. snelheid, wil hem liever direct zien en kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na de wedstrijd van gister kunnen ze wel eens in de aanbieding zijn. Ik zou kijken wat Nederland woensdag doet voor dat je een shirt koopt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die winnen we!

Het beste antwoord

Bij de plaatselijke sportzaak, verkopen normaal gesproken shirts van het Nederlands Elftal. Het kan alleen zo zijn dat ze nu minder verkrijgbaar zijn door het EK, eerst bellen is dus wel een optie voordat je ergens langsgaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had ik zelf kunnen bedenken, bedankt!