Is deze burberry jas echt of nep?

ik overweeg een burberry te kopen maar is deze wel echt of is deze nep.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
7.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn glazen bol zegt: nep
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat niet dat het een Burberry is, maar een Burberrys.
Dus als je een Burberry zoekt, moet je deze niet kopen.

Antwoorden (4)

OP het eerste zicht is die echt.
Maar...
Als je 100% zeker wil zijn dan koop je zo'n jas bij een officiële verdeler van Burberry.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je hem gekocht en voor hoe duur? Heb je hem van zomaar iemand gekocht, hoe duur ie ook is, kun je er al snel vanuit gaan dat ie nep is.
11 jaar geleden
Volgens mij nep want er staat Burberrys ipv Burberry.

Verder kun je aan bepaalde afwerkingen zien of het echt of nep is. Zie daarvoor bijgaande link.

http://www.denimblog.com/c/t/23920/fake-burberry-how-to-spot-a-fake

http://www.xead.nl/alles-over-het-merk-burberry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je even googeld op burberry logo
dat weet je het antwoord lijkt me