Waarom krijgt mijn zoontje zo veel opmerkingen dat hij de veters van zijn nike's strak gestrikt heeft?

Mijn zoontje vind het fijn op de veters van zijn nike's strak te strikken maar nu merkte ik dat hij van veel kinderen opmerkingen krijgt dat hij zijn veters veel te strak strikt en de veters los moet doen.
Waarom vinden kinderen dat de veters in nike's los moeten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (6)

Het is op het moment in, je veters in je schoenen te verstoppen, maar je zoon moet zijn schoenen dragen zoals hij wil, want het is geen must om je veters te verstoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad loop al jaren met veters van mijn nike in mijn schoenen en ook dan kan je ze redelijk strak hebben hoor..het staat cooler
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen idee sinds wanneer dat in is, ik hoorde de veters van mijn zoon over de vloer slepen en zei dat hij ze moest strikken, waarop ik dus uitgelachen werd en deze uitleg kreeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Herkenbaar Crea, snap niet dat ik ze veters strikken heb geleerd,.ze doen het nooit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, lach me ook maar uit :(
:)
dat hoort zo bij de nu bestaande mode van de jeugd, net zoals je broek onderaan je gat hebben hangen en daarbij nog een pet op die vooral ánders scheef moet staan ! dan hoor je erbij!!!
in mijn tijd was het cool om een hanekam te hebben, ik heb het nooit gehad , dus hoorde niet bij dé harde kern.
Maar ja alles gaat over , de hanekam zien we ook niet meer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo lieten mannen in de gevangenis zien dat ze "beschikbaar" waren, if ya know what I mean..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze dat zouden weten, was het snel gedaan met die gewoonte... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
! Inderdaad, ze moesten eens weten.., Ik stam uit het tijdperk 'liever langharig dan kortzichtig' maar daar moet ik ook niet meer aan denken, eerlijk gezegd. Ik had er toen zowat een lui oog aan te danken omdat een deel van dat haar constant dat ene oog bedekte, over gezichtsvermogen gesproken. :-/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geweldig mensen vertel meer mijn chagerijnige dag is over dankzij jullie DANK , maaaaaar wie van jullie heeft een hanekam gehad/getrotseerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tong
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
was niet de bedoeling hier, dus vergeet het maar.
Omdat dat "mode" is.
Meer is het niet.

En als jouw zoontje daar niet aan mee wil doen dan
is dat prima!
Afhankelijk van hoe oud hij is:
Misschien kun je met hem wat gevatte antwoorden oefenen
als hij een opmerking krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt dat het in is, maar wat je ook kunt doen, als je zoontje ze eigenlijk ook graag los wil maar het je niet bevalt. Strik de veters achter de flap(kom niet op het woord) van de schoen, dan kan je de veters nog wegstoppen maar zit hij wel stevig vast!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tong
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha ja dat bedoelde ik.
Kristal
11 jaar geleden
aha, Crea, ik snapte die tong al niet in bovenstaande antwoord van aweverink :-))) Ik dacht dat je je tong uitstak omdat je het niet over je hanenkam wilde hebben haha.
Wellicht strikt je zoontje zijn veters niet goed. Kijk op de volgende website hoe je het best veters kunt strikken: http://www.veters-strikken.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is niets mis met jou zoontje alleen wat ik hier uit opmerk is dus dat het 'in' is. Als jou zoontje liever zijn veters strikt, dan moet hij dat gewoon doen.

Veters in je schoenen doen is niet goed voor je voeten heeft een voetbaltrainer mij wel eens verteld.

En ik heb het weleens geprobeerd maar het irriteert alleen maar...

Toegevoegd na 53 seconden:
En je schoenen zitten losser waardoor ze sneller van je voet af kunnen gaan.