Waar kan ik een zwart balletpakje ( body ) kopen voor volwassenen met een doorschijnend stuk op de buik ? een body met transparante buik zoek ik.

liefst online winkel indien mogelijk.

11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik plaats hem als reactie, omdat ik niet zeker weet of ze hem hebben. Maar misschien heb je wat aan: http://balletkledingwinkel.com/.
doralien
11 jaar geleden
Hey DanceAround, bedankt voor je snelle reactie , doch helaas die website/winkel had ik al bekeken en die heeft het niet .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan, helaas dat je er niks aan hebt. In ieder geval succes met verder zoeken. :)
doralien
11 jaar geleden
hey iggy42, hartelijk dank ... dit is echt hetgene ik al een tijdje zoek. Hartelijk bedankt hoor. Doe jij ook buikdans ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan doralien, en nee ik doe niet aan buikdansen hoor, al lijkt het me wel leuk. Ik koop er wel eens van die mooie sjaals, vandaar dat ik het wist van die body.

Het beste antwoord

Bij Majorelle, gespecialiseerd in buikdanskleding, verkopen ze semi-transparante bodies.
www.majorelle.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan het proberen bij pabo.nl of christine le duc. soms v&d.nl... googlen kan ook....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neem mij het antwoord niet kwalijk maar een sex- winkel lijkt mij wel een optie? en anders de dure winkels voor showkostuums , maar die zijn sporadisch! sucses!