Tongpiercing net laten zetten hoe ziet het eruit?

Ik heb een paar dagen geleden een tongpiercing laten zetten, maar nu zit der net voor de piercing een wit/geel achtig randje voor is dat normaal?
en je tong voelt een beetje apart aan hoort dat ook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Ja dat is normaal, dat is 1 of andere pus wat uit het wondje komt. Dat had ik ook, niks om te zorgen over te maken, het is natuurlijk een open wond! En je tong moet wennen aan het sieraadje wat erin zit. Als je het echt niet vertrouwd moet je natuurlijk je piercer bellen, maar de eerste nachten brandde mijn tong ook als een gek.

Toegevoegd na 2 minuten:
Plus hij is nooit ontstoken of wat dan ook bij mij, terwijl ik een uur na het zetten al ging roken. Dit verschilt natuurlijk wel per persoon, dus kijk even naar hoe snel bij jou normaal gesproken een wond geneest.