wie weet waar deze broeken nog WEL te koop zijn?

Ik heb altijd het probleem dat ik niet met alles meeloop in de mode en daar vind ik altijd wel wat op om het toch eigen te maken. Maar ik kan dus niet wennen aan de broeken die we tegenwoordig meten dragen ( als vrouw) ik was helemaal blij me de broek met een lage taille en de kontzakken die niet zo hoog ( lees: vlak onder riem) zitten, maar gewoon op je billen. Die past gewoon het best bij mij figuur...nou echt...ik kan ze dus nergens meer vinden en daar baal ik van! Iemand nog enig idee waar deze broeken nog te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de tailleband...vlak boven of op de heup? Vertel waar koop je die?

Het beste antwoord

Bij zalando hebben ze er genoeg!
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je deze?

http://www.crosshatch-online.com/collection/crosshatch_shiva/dames-stretch-jeans-broeken-online-shoppen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee deze broek draag je hoog. Ik zoek juist broeken die je vlak boven of op de heupen draagt ;)