Is het mogelijk om een tester van een product te krijgen bij een parfumerie?

Ik wil nu eens een écht goede foundation kopen, maar eerst wil ik hem wel even grondig uittesten (dus niet in het kunstlicht). Kan ik dan om een tester vragen en zo ja, is dit gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
doe een beetje op je hand, en neem dat mee naar buiten om daar te testen op je kaaklijn, met spiegeltje.

Het beste antwoord

Ja bij een goede parfumerie kun je zeker om een tester vragen. Ook van andere producten zoals dag/nachtcreme, luchtje en ook foundation. Ik doe het zelf ook altijd.

Toegevoegd na 40 seconden:
Dit is altijd gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij een goede parfumerie wordt de foundation bij je aangebracht! Eventueel in combinatie met een dagcreme, bronzingpoeder of een blush. Je kunt gelijk de juiste kleur zien en je kunt nog even een rondje in het winkelcentrum lopen om te kijken hoe 'ie voelt.
Een sample vragen kan altijd, maar er word vaak minder aandacht besteed wordt aan het uitvogelen van de juiste kleur. De standaard samples zijn namelijk altijd een 'gemiddelde' kleur, eigenlijk alleen bedoeld om de textuur te ervaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de meeste foundations zijn er geen proefjes aanwezig om mee te geven aan de klant, echter kun je er wel om vragen, bij de meeste goede drogisterijen hebben ze daar zelf wel een oplossing voor, bij ons bijv. geven ze een beetje uit de grote tester voor de winkel mee in een sambal potje, zo'n plastic bakje wat je ook bij de chinees krijgt.