Hoe verkleed ik me als actrice? Zie uitleg

Binnenkort heb ik een themafeest van een vriendin.
Je moet verkleed komen als iets wat je vroeger graag wilde worden. Maar hoe verkleed ik me als actrice?
Heeft iemand leuke tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (4)

Je kunt je verkleden als Marilyn Monroe, bijvoorbeeld.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Ik weet niet of je "telekids" van vroeger kent of de "tv kantine"? Daarin verkleed Irene Moors haar eigen ook altijd in diverse personages. Wellicht kun je door het kijken van die programma's op een leuk idee komen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag er de volgende keer uitleg bij, als je bij een goed antwoord/tip een minnetje plaatst. Als je zelf niets kunt bedenken om de vraagsteller een handje te helpen, vind ik dat geen rede om dan maar bij goede antwoorden of tips, minnetjes te plaatsen. In en in triest.
Denk aan een favoriete film waarin een vrouwelijk karakter voorkomt waarnaar je je kunt kleden. Als ik voor mezelf iets moest kiezen, zou ik als Baby tijdens de einddans uit Dirty Dancing gaan. Of als Kate uit Titanic. Het moet wel een beetje "over the top" zijn, zodat echt duidelijk is wie jij uitbeeldt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op site waar je kleding kan huren die hebben vaak voorbeeld foto's erop staan. wie weet kun je daar ideeën opdoen