Hoe kan ik het beste mijn bril een nieuwe kleur geven?

Het montuur is zwart met wit. Het wit op de pootjes wil ik ook zwart verven / lakken. Waarmee kan ik dat het beste doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
10.4K

Antwoorden (2)

ja ik heb t ook een keer gedaan..gewoon met een spuitbus
daarna heb ik ook een blanke lak erover gespoten..ik heb die bril nog en is nog net zo mooi...
wel goed je glazen afplakken..en vooral goed laten drogen..en niet te dicht bij spuiten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor spuitbus / lak gebruik je daar dan voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lak voor kunstof je kan bij gamma of karwei kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of de bril even demonteren.
Een heel eenvoudige oplossing.
Gewoon met nagellak.
Suc6
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nagellak kan je egaal op je montuur aanbrengen..ik heb t geprobeert t word super lelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om bv een plekje bij te werken is nagellak ideaal om een groter stuk mee te kleuren niet zo. Je kan het er inderdaad niet mooi egaal opsmeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geldt dit ook bij een metalen bril?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de juiste kleur nagellak neemt kan je er prima een kleine beschadiging mee bijwerken.