Weet iemand waar je dit shirtje kan kopen?

Hij is van Riverwoods maar op de site is hij niet meer in de voorraad. En verder kan ik ook geen goede site of winkel vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat dit een shirt is uit een eerdere collectie, als deze niet meer te koop is via de riverwoodssite. Je zou dan eens in rosada (roosendaal) bij de riverwoods winkel kunnen kijken! Een outletcentrum. Zo zijn er vast nog wel meer outletcentrums in nederland

Als dit shirt gewoon van de nieuwe collectie is, zou je bij wo_men at work of een gewone riverwoodswinkel kunnen kijken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is zoiets bij The Sting! Alleen dan een iets ander model shirt. Het merk is April Evil