Waar zitten de palladium schoenen winkels in Nederland?

Ik ben helemaal fan van deze schoenen, nu woon ik in Veenendaal en daar zit geen Palladium winkel. Ze hebben hier wel wat winkels waar ze palladium verkopen maar daar is de keus beperkt! Ik weet dat er een winkel in Amsterdam zit, maar zijn er nog meer winkels in Nederland? Of weet iemand een winkel waar ze erg veel keuze hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (1)

Bij Engelen Schoenmode in Veenendaal verkopen ze Palladium volgens hun website.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wo_Men At Work (filialen door heel Nederland), Funkie House (Rotterdam), Seventyfive
(Amsterdam), COEF (Nijmegen), Solepaxx in Utrecht