Mijn onderbroek tekent onder mijn jurk zodat ik zwambandjes lijk te hebben. Kan ik de strakke elastiek eruit halen of uitrekken?

Ik heb een erg mooi lingeriesetje, maar in de onderbroek zit een iets te strakke elastiek, terwijl ik normaal gesproken ondergoed probeer te kopen dat niet tekent. Ik heb maatje 38, dus ben niet al te dik, maar uiteraard ook niet slank genoeg zodat de onderbroek niet tekent. Kan ik de elastiek uitrekken, of eruit halen? Of moet ik gewoon een nieuw broekje gaan zoeken...?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een foto kan ik daar veel beter over oordelen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een foto kunnen we een beter oordeel vellen :)
Rieneke1
12 jaar geleden
hahaha wat zijn de heren weer wakker vandaag! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ook wel om half 1
(haha Laurens! Great minds..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag natuurlijk ook een detailfoto van de elastiekrand zijn, want het antwoord van rieneke kan bijvoorbeeld niet altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker, een meid met een paar kilootjes teveel.
Ritsuka
12 jaar geleden
draag dan een ander broekje onder de jurk. @Evarist: hoezo 'kilootjes teveel' ? maat 38 is een prachtige maat, niks 'te veel' aan.
Ritsuka
12 jaar geleden
Je kunt ook in plaats van prutsen aan je ondergoed een corrigerende body dragen onder je jurkje: http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingerie/corrigerende-ondermode/C21_1A3_A36/ Ik heb er zelf ook in, het is net een soort badpak en zorgt dat alles er mooi uitziet als je een strak jurkje aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het hoor! Ik heb maat 34 maar als ik iets zoiets straks aan heb, heb ik dat ook! (nee, ik denk niet dat ik dik ben, is alleen om aan te geven dat het niet aan haar ligt)

Antwoorden (3)

Ik zou mijn leuke slipje niet kapot maken hoor.
Ik denk dat je beter een ander broekje koopt dat geen apart elastiek heeft. Liever zo'n slipje dat helemaal van hetzelfde materiaal is.
En trouwens, een maatje 38 is volgens mij mooi slank, maak je geen zorgen over 'dik'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga een stichting oprichten tbv het promoten van maatje 38 als de nieuwe norm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens, lijkt me een stuk normaler.
Je kan beter bij de jurk seamless ondergoed (onderbroek en beha) kopen, met kant, die is er bij hunkemoller en de hema te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou het als volgt kunnen proberen: eerst maak je aan de binnenkant een klein torntje, waardoor je een stukje van het elastiek mee naar buiten trekt en doorknipt.
vervolgens bevestig je hier een klein veilgheidsspeldje aan met een wat langer elastiek.
terwijl je het oude elastiek er uit trekt, trek je gelijk het nieuwe mee naar binnen.
torntje dichtmaken en klaar ben je.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk praktisch idee!+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ slim, wel opletten dat het elastiek bij het doorknippen niet in het broekje schiet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ eerst elastiekje door de zoom heen even vastprikken voor je knipt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar dit vind ik niet zo praktisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@echtniet11...echt wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je!!!!