Een vreemde vraag, maar hoe veeg jij staand of zittend je kont af?

Ja, vraag niet hoe we er op kwamen, maar opeens kwam een gesprekje hierop. De een deed het zittend, de ander staand. Maar wat is nou 'normaal'? (Van elkaar werd het namelijk nogal vreemd gevonden).
En verschilt dat ook per man of vrouw?

Het gaat natuurlijk om het afvegen na de grote boodschap.
(Visualisatie is afgeraden!)

Weet jij het antwoord?

/2500

ik veeg zittend m'n gatje af, van voor naar achter.

Ik veeg het zittend af, van voor naar achter.

Staand.

Zittend, van voor naar achter. Als je gaat staan, dan pers je eventuele achterblijvers fijn...

Ik was meestal en dan veeg ik staand af... zie ook mijn vorige vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/verstandig-wassen.25018

Eerst leg ik een paar toiletpapiertjes erin om de sporen tegen te gaan. Dan heerlijk zitten en bij het afvegen ga ik staan en een beetje voorover. Als ik een dikke/natte keutel er nog aan heb zitten en het papier wil weggooien komt het ook niet tegen de rand van de pot aan. En kan gelijk zien dat ik het er goed ingooi. Daarna trek ik door en kijk of er geen remsporen zijn achtergebleven. Was mijn handen en klaar is Lora.

Normaliter zittend,maar sinds de (WC) bril mee is gaan geven staand. Reinigt allebei even goed.

Zittend op één bil (eigenlijk been). Zodat je alle ruimte hebt met je hand+papier onder de opgetilde bil+been te komen. Vegen van voor naar achter natuurlijk. Zittend zijn de billen automatisch al gespreid, staand kom je er niet goed genoeg bij omdat de billen dan automatisch bij elkaar komen. Op een hurktoilet noodgedwongen halfstaand. Hurkend is te wiebelig.

Staand.... Ik zit zo krap in die kleine ruimtes...

staand natuurlijk

Staand. Waarom? Geen idee.

Zittend. Voorlangs en dan van achter naar voor. Mijn armen zijn te kort. Gaat prima.

Zittend. Staand geeft bij mij nogal problemen...

zittend vind ik,dan liggen de beide bilhelften van elkaar kan je er makkelijk tussen vegen.

Ha, dat Pijnboompitje; Staand. Zittend is geen doen met zo'n tabberd. Visualiseer dat maar eens!

Half staand. Niet echt staan maar ik kom wel van het potje af. Te vaak per ongeluk de binnenkant van de pot geraakt zittend. En met ziekte van Crohn/colitus ben ik een expert hoor.

Zittend op mijn linkerbil zodat ik in het spiegeltje kan kijken die achter me op de pot staat.Zo weet ik zeker dat het goed schoon word.Erg belangrijk met een fistel en fissuren.Ik gebruik ook geen papier maar in slaolie gedrengte watten.(die gooi ik niet in de pot). Toegevoegd na 2 minuten: gedrengte is natuurlijk fout geschreven.

Staand. Ik heb het idee dat de mensen die staan, dat zijn blijven doen vanaf hun kindertijd, toen hun ouders hun bill*n afveegden. De mensen die zittend afvegen, zijn meer ontwikkeld...

Zittend natuurlijk. Je kunt toch niet goed schoon vegen met je billen tegen elkaar. Goed gespreid = is schoon.

Zittend. Vrouwen zouden het, vanuit hgiënisch oogpunt, van voor naar achteren moeten doen. Zodat er niets in de vagina terecht komt. Om eventuele infecties te voorkomen. Mannen hebben dat probleem misschien niet, maar ik blijf het een goor idee vinden dat ze het langs hun ballen vegen. Staand of zittend dat lijkt me voor wat ieder het prettigst vindt.

Zittend :D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100