Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik zo een badjas vinden die johnny flodder aanheeft, satijnen tijgerprint en paarse binnenvoering?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat het zal lukken om zo eentje als van Johnny te vinden. Die is uit de jaren 80.
Maar bij Hünkemoller en als ik me niet vergis ook bij Wehkamp staan er een paar met een print. Als ze tenminste niet zijn uitverkocht.

Toegevoegd na 14 minuten:
Nee, zijn bij V&D, Bijenkorf, Wehkamp, Christien Le Duc en Zalando op.
Misschien bij een kostuumwinkel. Google op "kostuum" en "Johnny uit flodder" en dan heb je misschien een beetje kans. Bij Hunkemoller hadden ze wel iets, maar dat zie ik niet meer staan. Via de zoekfunctie krijg ik niets.
Bij Wehkamp kennen ze het verschil tussen panter en tijgers. Ik denk dat ik me vergis en het panter is geweest wat ik heb gezien.

Toegevoegd na 15 minuten:
Pabo ken ik alleen van naam. Ik heb daar nog nooit gekeken. Daar hebben ze ook sexy lingerie.

Toegevoegd na 16 minuten:
Pabo ken ik alleen van naam. Ik heb daar nog nooit gekeken. Daar hebben ze ook sexy lingerie.

Toegevoegd na 16 minuten:
Pabo ken ik alleen van naam. Ik heb daar nog nooit gekeken. Daar hebben ze ook sexy lingerie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de douglas hangt ook een hele leuke panter print badjas, vind zelf wel dat die er heel wat op lijkt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die badjas heb ik! Die is alleen wel heel dik.
Ken je niet iemand diezelf kan naaien? Zo'n ding is nogal makkelijk na te maken. Wat wel moeilijker is geworden sinds fast-fashion heeft toegeslagen is dat bijna geen niemand meer goed kan huis-tuin-keuken naaien kan en stoffen moeilijk(er) te krijgen zijn. Maar op de markt kun je nog steeds stoffen kopen. De tijgerprint is zo populair die is nog steeds wel te krijgen. Paars satijn ook een een badjas is een makkelijk model om (na) te maken.Ik heb zelfs nog patronen voor badjassen.

Vraag eens rond in je familie en/of vriendenkring; er zijn toch wel mensen te vinden die kunnen naaien? Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding