wat gebeurd er als je bij de webwinkel van de H&M aangeeft 18 te zijn maar dit niet bent?

kan de H&M hier op een of andere manier achter komen en dan vervelend gaan doen?

Toegevoegd na 13 minuten:
ik bedoel als je met een accept giro betaald, of het overmaakt, merken ze het dan?

Toegevoegd na 1 uur:
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zal de H&M je gewoon spullen leveren als je aangeeft 18 te zijn.

Toegevoegd na 40 seconden:
Ze kunnen het niet zo 123 nagaan dat je nog geen 18 bent.

Of je hierover moet liegen is een andere discussie.

Toegevoegd na 25 minuten:
Nee, als je met acceptgiro betaald, of het overmaakt, zullen ze je leeftijd niet kunnen nagaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zolang je betaald doen ze daar niet moeilijk over..

Toegevoegd na 28 minuten:
Met het betalen merken ze het ook niet, ze kunnen aan jouw rekening niet zien hoe oud je bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als ze er echt de behoefte aan hebben en tijd en zin hebben om jou en met jou nog 1000 den anderen helemaal na te checken en te controleren of alle gegevens naar waarheid zijn ingevuld dan kunnen ze daar wel achter komen ja. Maar....en daar komt het........ Dat gebeurt vaak niet. Want zoiets kost wel ontzettend veel moeite en tijd. En het kan ze veel klanten gaan koste omdat er zoveel mensen zijn die nog geen 18 zijn en toch graag dingen willen kopen via een web winkel en dat anders niet meer doen en dan lopen ze inkomsten mis. En bizznezz is bizznezz. dus.....