Mijn Tragus piercing is ipv een normale piercing een dunnere soort schietoorbel, hoe haal ik deze eruit en kan er een piercing 1,2 in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Er uit halen kan, als het een oorbel is kun je hem er wel gewoon uithalen, dmv het vleugeltje er af te halen en vervolgens de steker er uit.
Als het echt een oorbel is is hij gepierced op 0.8, je kunt er dan mogelijk geen 1,2 in doen. Je kan het natuurlijk proberen misschien wil je gaatje iets mee rekken (moet je hem wel minimaal een half jaar hebben)
Anders opnieuw laten PIERCEN, en niet weer laten schieten. Schieten is zo onverantwoord.