Zijn deze schoenen geschikt als sneeuwschoenen? (zie link)

Ik ga in de kerstvakantie op skivakantie. En zit op 2000m hoogte, dus overal om me heen is sneeuw :) Ik ben niet eerder op zo'n hoogte geweest met sneeuwvakantie, dus heb geen sneeuwschoenen. Heb wel deze paar schoenen, zie link. Zijn deze geschikt om door de sneeuw te ploegen? De hak is best hoog. En hij sluit ongeveer boven je enkel.

http://www.realnikeairmax.com/nike_air_max_90_boot/nike_air_max_90_boot_stealth_volt_flint_grey_316339_071

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Nee, niet echt, te weinig profiel, geen binnenvoering, niet volledig waterdicht en enkelhoogte is echt niet hoog.
Ik zou toch als ik jou was even kijken naar een paar goede warme waterdichte snowboots. Die zie je nu overal dus... succes en veel skiplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, met deze schoenen schuif je zo op je snufferd. Je moet je toch meer gaan richten op sneeuwschoenen.