Hoe vies is je eigen urine?

vaak als mijn zoon uitgekleed word om in bad te gaan plast hij nog eens. en dan zet ik hem in bad. maar soms komt dat niet en zet ik hem gewoon in bad. als ik zie dat hij plast haal ik hem eruit en zet hem onder de douche. nu vinden sommige mij overdreven en zeggen dat het niets uitmaakt dat hij in zijn bad water plast. hoe vies is het echt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey, de buik is er nog,16 dgn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe wou je dat dan gaan doen met je baby straks?
Die zal ook vast wel eens in het badje plassen,wil je hem er dan uithalen,badwater verversen en opnieuw badderen?
Nee hoor,in bad plassen is helemaal niet erg.

Het beste antwoord

nee 1 plasje is niet vies ,vermengd met water.Het is meer het idee ,zou ik ook hebben.We hebben geleerd dat urine "vies "is denk ik .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ach wat is vies? Een bad vol urine zou vies zijn, maar een klein plasje door het water zal hij niet veel minder fris door worden! Het idee is alleen niet zo fris, dus begrijp je reactie wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt best mee, sterker nog: Urine kan zelfs bacterieeën doden. Zeker jonge kinderen, die niet zoveel controle hebben over hun blaas kunnen er niets aan doen. Dan is uit bad halen ook overdreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Urine is schoon, veilig en niet giftig... Je kunt het drinken en smaakt zelfs niet vies... Urine van één dag oud is anders, dat is bedorven... Maar verse urine is niet vies, stinkt nauwelijks en is zelfs volgens sommigen gezond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zwem graag. Ik sta d'r maar niet bij stil hoeveel........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Urine is volkomen steriel totdat het uit de blaas komt.
Pas bij de aanraking van lucht verandert dat.
Verse gezonde urine is niet vies, dus het valt wel mee met dat vies zijn.
Ik zou er geen punt van maken verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het uit eengezond lichaam komt is het dus nooit vies, dat hebben wij er van gemaakt om een kind zindelijk te krijgen.
Er zijn mensen die het iedere ochtend drinken en beweren er baat bij te hebben!!!!
Urine is voornamelijk water met afvalstoffen en niet opgenomen mineralen.
Niets vies aan!!!