Ik zoek een heel lang gebreid vest (grijs) echt tot op de enkels. Waar kan ik zoiets vinden? Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bestaat dat dan? nog nooit gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook nooit gezien en zal vast ongelooflijk duur zijn door al dat werk wat erin zal zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bestaan, ik zag er laatst iemand mee lopen en dat staat echt superstoer op een spijkerbroek :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In die tijd had je het vermoedelijk al twee keer kunnen breien ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er vorig jaar een gekocht bij de Bijenkorf....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkoop je die? ;-)

Het beste antwoord

http://www.annavantoor.nl/collectie01/vesten/502550-vest

mocht de link niet werken dan gewoon naar www.annavantoor.nl
Dat vest is 133 cm lang en nu in de uitverkoop voor € 79,00, zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot nu toe komt dit het meeste in de buurt. Ik wil het eigenlijk grof gebreid. Maar als ik het niet vind wordt het deze :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh joh dan had je dat even in je vraag moeten zetten, ik kijk nog even verder, wie weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, deze wordt het hoor ^_^
dankjewel!!

Andere antwoorden (3)

Hier een lang gebreid vest tot op de enkels. Helaas niet in het grijs maar ook een leuke kleur.

Toegevoegd na 47 seconden:
Hier in het grijs maar voor een idiote prijs: http://www.perfectlybasics.nl/repeat_enkellang_zacht_vest_lichtgrijs_melee-00000058531105.aspx

Toegevoegd na 6 minuten:
deze is ook mooi, op het moment helaas uitverkocht ( betere prijs ook ) :http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=2028317&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208491&parent_categoryId=&sort_field=Relevance&pageSize=20&beginIndex=41
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oempf, das wel erg duur ja 0_0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker! die laatste link doet het niet zie ik maar het was op de website van topshop.com dus als je daar even zoekt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het niet vinden. Waaronder heb je gezocht? Knitwear?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weer via deze link:
http://www.glamour.nl/fashion/look-of-the-day/fashion-find-of-the-day-maxi-vest maar zie dat hij out of stock is ( trouwens, deze is wel mooi , ga het ook maar overwegen )
Heb even gauw gekeken voor je, maar tot op de enkels is erg moeilijk te vinden. De langsten gaan tot net over de knieën, maar dan houdt het ook op.

Heb je geen familielid die van breien houdt? Of is het brijen; breien of brijen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, zie net dat ze dus wel bestaan. Zie eerste antwoord.
Bij de Bijenkorf hebben ze deze vesten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi vest, maar ik wil het nog langer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik al, Je kan er een stuk aan breien:)