Iemand enig idee waar ik deze jurk in maat 36 kan vinden? Zie link

Ik zoek deze jurk maar hij is uitverkocht op internet.
Maat 36 als het kan.
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/1A1/516275/C21_1A1_1A1_516275/?KW1=47206&KW6=526216&KW7=29727&PRmin=5&PRmax=250&KAPRmin=500&KAPRmax=25000&F=1,2,19,6,17,7&SM=0&AAPP=200

Toegevoegd na 31 minuten:
Inkorten word moeilijk in verband met het polyester.
Ik wil liever geen jurkjes van h&m
ik zoek iemand die me misschien toch kan helpen aan een site die niet naar de wehkamp leid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dit merk alleen via Wehkamp te koop is.

Antwoorden (4)

Ik denk dat het moeilijk zal worden want bij elke link van dit jurkje die je aanklikt in google,kom je bij wehkamp terecht.

Maar zo te zien is de jurk makkelijk iets in te nemen aan beide kanten dus je zou maat 38 kunnen nemen en vragen of iemand de jurk iets voor je in wil nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dat ook doen, moest er echt geen ander meer te vinden zijn en je wilt per se dit kleed. Maar 38 is in dit geval ook al uitverkocht, zie ik!
IK zou ook eens kijken op de H&M site. Er zijn hele leuke jurkjes voor de feestdagen ENZ.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens op marktplaats, ziggo jurkje 36 intoetsen. vaak vindt je het jurkje nog. ook kun je een ''gezocht'' advertentie op marktplaats zetten met een foto van het jurkje en het merk. (en maat natuurlijk.)

Dit gaat vaak het best!!
Succes hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zigga verkooppunten invult op Google kun je alle winkels maar ook webwinkels vinden waar ze zigga verkopen.. Wellicht zit het jurkje dat je zoekt er ook tussen! Succes!