Waar in groningen kun je handschoen kopen waarvan je het niet na een uur al koud krijgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (5)

Op de wintersportafdeling van Perry Sport:
http://www.perrysport.nl/winkel/26/groningen

http://www.perrysport.nl/sport/wintersport/skihandschoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de V&D, je hebt bij elke v&d een rek met handschoenen. Ik heb leren handschoenen en ik heb altijd lekkere warme handen, je bent wel wat meer geld kwijt maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou ook leren maar die bleken volgens mijn moede niet warm te zijn en erg aan de dure kant. Hoe duur zijn die handechoenen en wil je voor mij een foto bojvoegen zodat ik dan wel d goede koop ahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij waren ze €20 of €24 ik kan geen foto vinden sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook skihandschoenen kopen zijn ook lekker warm en waarschijnlijk warmer dan leren handschoenen
bij de Aldi hebben /hadden ze gevoerde wollen handschoen voor een schappelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de Coop kocht ik ze. 6,99
zelfs zonder topjes.
heerlijk warm en ik kan makkelijk bij m'n abonnement, camera, mobiel, portemonnee etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je Uggs handschoenen aanraden even op internet zoeken waar ze die in Groningen verkopen. prijzig maar je zal er geen spijt van krijgen!