Wij hebben een knoop gevonden waarop staat: "soitoivn" Weet iemand waar dit van is? Er staanverder twee leeuwen op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je er een fotootje van tonen?

Het beste antwoord

Ik heb ook zitten zoeken voor je, maar als ik naar die knoop kijk lijkt er een spatie te zitten tussen de o en de i. Ik heb ook gekeken of de zogenaamde i geen l's waren. Solto en lvn zijn wel herkenbare dingen maar niet gezamenlijk zover ik heb kunnen ontdekken. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb even gezocht en ben er wel achter dat toivn 'town' betekent. Maar sol of soi kan ik nog niet vinden. Kom wel steeds bij ierse en oude pagina's. Weet niet waar je m gevonden hebt. maar lijkt iets van vroeger. Succes!