Klopt het dat oudere mannen zich meer "besprenkelen" met reukwater dan hun jongere soortgenoten?

Met "oudere" mannen bedoel ik echt de groep vanaf ca 65 jaar.

Het valt me steeds vaker op dat die zeer sterk kunnen ruiken.

Volgens mij is het meestal geen parfum (in ieder geval niet van een modern merk) het ruikt meer naar eau de cologne of zo.

Ik vraag me af of hier een reden voor is. Soms ruiken ze zo sterk dat ik er niet aan zou moeten denken een avond met ze in één ruimte door te brengen, ik vraag me ook af hoe hun evt partner dit volhoudt

amigo
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
wat denk je van die jongeren met die Axe luchtjes? dat stinkt ook een uur in de wind..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werk al ruim 10 jaar in de zorg, en herken het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jonge mannen schieten ook vaak uit met de aftershave hoor.....

Het beste antwoord

Sommige ouderen kennen de maat niet meer en dat is waardoor dit voorkomt.

Toegevoegd na 54 seconden:
Meeste ouderen vallen terug op oude merken zoals 4711

Toegevoegd na 1 minuut:
Als partner ruik je dat niet omdat je altijd erbij bent.
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
4711!!! ja zo'n soort luchtje is het dus
amigo
12 jaar geleden
ik wist niet dat het nog bestond trouwens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van Tabac?! Ook zo'n geurtje uit het jaar kruk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt echt bijna niet meer gebruikt.
amigo
12 jaar geleden
ik snap de minnen niet, ik denk zelf dat er veel waars in zit, bedankt

Andere antwoorden (1)

Nee,ik denk niet dat dat klopt. Ik ken verschillende "oudere" mannen (ben zelf ook wat ouder), maar het is me nog nooit opgevallen dat die sterk naar aftershave of eau de toilet ruiken.
Soms kom ik overigens jongeren tegen die zich wel rijkelijk besprenkeld hebben met een of ander luchtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+