Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik mijn crème gebruik, ontstaan er 'rolletjes' crème. Betekent dit dat ik een vette huid heb of juist niet?

het is vrij vervelend

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan ook gaan om een verkeerde samenstelling van de creme. Ook een verouderde creme, of creme die je vaak met de vingers vanuit het potje opbrengt kan op dit op den duur door bacterievorming in de creme veroorzaken.

Toegevoegd na 40 minuten:
Het staat er niet om bekend, dus het kan ook een combi zijn van huidtype en ingrediënt, maar producten met Allantoine (Allantoin) geven bij mij ook altijd een wat kruimelig gevoel wanneer het al wat ouder is. Is te vinden op de INCI lijst op de verpakking. Ik vindt het fijn in een handcreme, maar in een gezichtscreme vermijdt ik het liever.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit betekent niet per se dat je een vette huid hebt. Mogelijk gebruik je teveel creme.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dit met alle cremes? of alleen met 1 specifieke, als je dit vaker ervaart kan het ook zijn dat de 'rolletjes' de dode huidcellen (door vervellen na bruinen bijv) zijn die loskomen tijdens het insmeren, dit verhelp je door een keer goed te scrubben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding