Hoeveel kost een T-shirts ongeveer?

Ik moet een T-shirt hebben, maar ikweet niet wat die kosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.6K

Antwoorden (5)

Dat hangt er helemaal van af wat voor T-shirt je koopt.

Shirts van hele dure merken kunnen zo richting de € 30 gaan, maar als je een 'merkloos' shirt koopt, bijvoorbeeld bij de WE of Vögle, dan betaal je nog geen tientje.

Toegevoegd na 20 seconden:
Vögele*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons op de markt in Rotterdam verkopen ze hele goede T-shirts voor 2,50 euro. Het Kruidvat en Trekpleister hebben witte American T-shirts in de aanbieding: 5 stuks voor 7,99 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bij de h&m voor leuke polootjes voor maar €4,95!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik een x naar een koopzondag gaan in een stad. Dan ga je naar een winkel kijk je op het prijskaartje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb enige jaren geleden op de zwarte markt in Vleuten 5 T shirts voor 5 euro gekocht en en kreeg de 6e cadeau.
Dat waren shirts van uitstekende kwaliteit en ik draag ze nog steeds.
Dus misschien kun je daar eens gaan kijken als je in die buurt woont.