Hoe kom je het beste van je acne, mee-eters en rode vlekken af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Huid
2.4K

Het beste antwoord

Als je graag van je Acne, of mee-eters af wilt komen in combinatie met het verminderen van rode vlekken is het aan te raden om de huid zo mild mogelijk te behandelen. Veel mensen begaan de fout om agressieve middelen op hun huid los te laten. Hierdoor verergert het alleen maar en tegelijkertijd loop je ook nog eens met een rode gehavende kop rond. Milde merken zoals Cetaphil worden ook door dermatologen aanbevolen. Meer informatie is in dit artikel te vinden over het mild behandelen van de acne huid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Door ouder te worden. In nagenoeg alle gevallen helpt dat heel goed tegen acne.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga eens naar je huisarts, die kan je wat voorschrijven, of doorverwijzen naar de dermatoloog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bio oil helpt heel goed tegen littekens, je mag het alleen niet op nog open plekjes smeren, maar het haalt heel goed de roodheid en diepte uit littekens. (Maar ik moet erkennen dat volwassen mannen met acne littekens altijd wel aantrekkelijk vindt (mijn broer had er nl ook enorm last van) en t valt me op dat vroeger 'acne-mensen' een veel breder ontwikkeld persoonlijkheid hebben omdat ze t vroeger niet moest hebben van hun looks, (bovendien heeft hij n heel mooie vrouw nu) dus op de langere termijn komt t heus wel goed ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt per huidtype. De meeste middelen die je bij de drogist kunt komen, zijn vooral om acne, mee-eters en rode vlekken te voorkomen.
Voor behandeling zou ik langs een dermatoloog gaan. Die kunnen medicijnen voor je voorschrijven dat het beste bij je probleem past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad het je sterk af om aan de rotzooi middeltjes van de drogisterij te beginnen! Deze bestrijden de puisten of rode vlekken niet, maar verergeren deze juist.
En zoals vaak wordt gezegd, ervan af blijven.

Ze hebben bij veel schoonheidssepcialisten behandelingen tegen acne, waaronder de IPL behandeling. Deze blijkt erg effectief te helpen.
Zelf heb ik er ook (licht) last van, en ben bij de schoonheidsspecialist geweest, zij heeft eerst voor een diepe reiniging behandeling gekozen. Het heeft aardig goed geholpen! Er is 1 lijn waarvan ik weet dat deze acne vermindert. ( bij mij tenminste) en dat is van sea line. Dit is te koop bik De Tuinen. Als je naar de site van sea line gaat dan staat er welke producten je nodig hebt. ( reiniger, creme, olie en een moddermasker) het kost wel wat, maar dan heb je ook weer wat.
Tree tea olie helpt trouwens ook goed tegen roodheid van puistjes. ( ook te koop bij De Tuinen)
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor wat typfoutjes, ik typ snel en via mn mobiel vandaar ;)