Hoeveel kost het om dreadlocks te laten zetten?

Ik heb een keer op het klokhuis gezien dat je ze ook kan laten zetten bij bijvoorbeeld een kapper. Ze zeiden toen, volgens mij, dat het erg duur is. Hoeveel zou dit kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
9.1K

Antwoorden (2)

Dreadlocks van je eigen haar:

de startkosten zijn € 75,- plus € 7,- per dread (Kort haar) of € 8,- tot € 10,- per dread (Middel-lengte) of € 10,- tot € 12,50 per dread (Lang haar).
Het aantal dreads bepaalt dus de totale prijs.
Het verlengen van dreads van eigen haar met kunsthaar of echt haar is vanaf € 7,- per stuk. De precieze prijs hangt af van de lengte waarmee de dread verlengt wordt.

Dreads met kunsthaar:

Met kunsthaar aan het eigen haar bevestigd met een fijne aanhechting, iedere gewenste kleur of dikte: € 7,- per dread.
De aanvangskosten zijn € 75,-
Bij een heel hoofd (tussen 90 en 100 dreads) is dit € 7,- per stuk.
Ze blijven tot 6 maanden zitten.
Het opnieuw inzetten € 5,50 per stuk.
Het verwijderen van de dreads kost € 2,- per stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus inderdaad megaduur!
Bij de kapper is het idd duur omdat het arbeidsintensief is. Ik heb mn dreads laten zetten voor 100 euro bij iemand thuis. Op het dreadforum kun je hier meer info over vinden.