bestaat een lipgloss die niet afgaat als je iets drinkt of eet?

ik heb een dure lipgloss gekocht maar telkens als ik een klein beetje drink of eet is hij er al de helft af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (3)

Nee, er zijn wel kwaliteitsverschillen maar ze gaan er allemaal vrij gemakkelijk af.
Voor cosmetica en crèmes geldt altijd hetzelfde: hoe makkelijker het smeert, hoe makkelijker het weg is.
Er zijn van die lippenstiften die een eeuwigheid op blijven zitten maar die smeren beroerd en geven een doffe aanblik. Glos is daarvan zo'n beetje het tegenovergestelde van.

Als je wilt dat het langer blijft zitten moet je i.p.v. een gloss lippenstift gebruiken maar dan mis je wel dat mooie glansje.
Eventueel kun je eens een van die nieuwe Labello's proberen, die blijven redelijk goed zitten en zijn prettig in gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen gloss, maar wel een superlangblijvende: Maybelline superstay 24. Als ik die 's morgens opdoe, en de coating eroverheen, glanst hij wel. Verder geeft hij, als je even "afhapt" aan een tissue, niet af. Zelfs de kleur fel-rood niet!
En als ik hem er 's avonds niet afhaal, zit hij er 's morgens nog op...aanrader dus...

Toegevoegd na 8 minuten:
Etos heeft een goedkopere versie (iets van € 6,= of zo), maar die is er niet in fel-rood, de kleur die ik heb. Daar is ook een gloss-uitvoering, maar ik weet niet hoe die houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij bladdert ie juist af, na 5 uur is het niet meer om aan te zien..
En de rest is er dan zeer moeilijk af te krijgen.
Nooit meer lippen stift voor mij :-)
Eerst glans en dan concealer erover.
Blijft een stuk langer zitten en goed droogdeppen voor opbrengen :)