Komt maat 's' overeen met maat '44-46' bij kleding?

Bij Wehkamp kun je je maat selecteren. Nu staat er de schaal S,M,L,XL.. en schaal 44,46,48,50...
Komt de S uit de ene schaal overeen met de 44 uit de andere?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

Op de website van Wehkamp staat o.a. deze tekst met links naar de betreffende onderwerpen: "Informatie over maten van kleding en schoenen."

"Wil je kleding bestellen bij wehkamp.nl dan kun je gebruikmaken van de maatassistent. Kijk hiervoor bij het kledingstuk van jouw keuze onder maatassistent. Vul je persoonlijke maten in en je krijgt advies over de maat die je het beste kunt bestellen. Dat is wel zo gemakkelijk!"

"Klik op onderstaande links voor meer informatie over de maten:"

Dameskleding
Herenkleding
Kinderkleding
Schoenen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maat S is meer maat 36 als het over een shirtje gaat.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat het over herenmaten gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat inderdaad over herenmaten.. dus..?
herenmaat 44 is S en 46/48 is M