Je kan het beste pas mascara op doen nadat je de nepwimpers hebt aangebracht en eventueel met de wimpertang het in vorm buigt. Zo komt zowel je eigen als de nepwimpers mooi in model.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het gedaan op deze manier en dat is me prima bevallen thnx

Andere antwoorden (2)

Ik zou één laagje mascara op je eigen wimpers doen, een mooie zwarte eyeliner trekken en dan je wimpers plakken. Mascara na je plakwimpers word een knoeiboeltje (spinnepoten!) en je kunt de wimpers dan niet nog een keer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nepwimpers geven vaak erg veel gedoe ik vind het het fijnst om ze op te plakken op make-up loze ogen zodat je niet perongeluk de make-up die je op hebt uitveegt door de wimper goed te plakken. Maar als je een heel klein laagje mascara eronder hebt en voorzichtig bent kan het geen kwaad. Ik zelf laat de nep wimpers en mijn echte wimper met mascara en wimperkrullers mooi overvloeien en ik doe ook een klein randje eyeliner op zodat je het niet heel erg ziet als de wimper scheef is geplakt.