Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gokje? Wat kost deze tatoeage?

ik wil deze tatoeage laten zetten op mijn voet maar heb geen flauw benul wat zoiets kan kosten..

GEEN KLEUR!!!
ongeveer 10 cm lang 3 cm breed

Ik kan niet meer naar die shop vandaag want die is helaas een week gesloten, en volgende week wil ik hem laten zetten..

Ik ben benieuwd wat jullie denken.. super bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan ben je rond de 700,- euro kwijt. Ik kan het je niet precies vertellen omdat de prijzen enorm verschillen met andere winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elke tattoo 'zaak' heeft een beginprijs.. al laat je maar een stipje zetten.. een tattoo kost dan bijvoorbeeld minimaal 50 ,75 of 150 euro...
Ik heb zelf ook een tattoo van ongeveer die grootte in het zwart ook gewoon ( op mijn been).. maar ik had iemand die niet zo'n hele hoge beginprijs had.
Ik gok dat die van jou ongeveer 125 euro of 150 euro kost.
Kan ook altijd net ietsje meer of minder zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een tatoeage van circa 3cm breed en 12cm lang. Op mijn rug, de naam van mijn zoontje naar beneden toe. Hier was ik precies 100 euro voor kwijt. Geen starttarief. Tattoo Jan in Rotterdam. Goeie shop trouwens!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding