Hoe krijg en hou ik mijn nagels wit?

Ik heb de huismiddeltjes al geprobeerd, maar ben op zoek naar een goede nagellak hiervoor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen het puntje van de nagel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik ga eens googlen..

Antwoorden (6)

om je nagels wit te houden kan je je nagels in een badje met soda en een paar druppeltjes Chloor laten weken.
Om je nagels te beschermen kan je ze eerst voorzichtig borstellen (van schrapen krijg je scheurtjes en blijft vuil juist plakken!!) en voorzien van een topcoat! zowel onder asl boven.

Succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het Kruidvat, van het merk essence,
sparkling nail whitening tablets.
Ik weet niet of ze die nog verkopen, maar ik heb ze.

Ook van Essence:
stralend witte nagels! de pro white effect verzorgende nagellak verlicht de nagels zichtbaar dankzij de anti-geel formule.
En:
De essence pro white nagelverharder creëert prachtige nagels.

http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/nagel-whiteners.html

Wat ook schijnt te werken:
Goed poetsen met witmakende tandpaste, zoals Pearl Drops.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Zal volgende week gaan kijken.
Om prachtige witte nagels te krijgen kun je French manicure nagellak gebruiken. Dat ziet er niet natuurlijk uit omdat je nagellak op je nagels doet, maar het geeft wel een prachtig effect.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.prettystylish.nl/witte-nagels-de-juiste-nagelverzorging/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er erg veel dingen proberen zoals french manicure maar je hebt ook bij de kruidvat een nagelverzorgings hoekje daar heb je pennetjes voor het witte randje en witte potloden die je aan de onderkant van je nagel kan inkleuren . Verder heb je ook in de meeste manicure setjes een soort klein spateltje waar mee je het vuil onder je nagel vandaan kan halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik: 'nail whitener' nagellak van Kruidvat.
die haalt optisch de gele gloed van je nagels weg en ziet er verder uit als gewone kleurloze topcoat. geeft een heel verzorgt effect. alleen gloeit het wel op bij blacklight!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je nagels wit houden door onder je nagellak altijd een base coat te gebruiken. Zijn je nagels iets verkleurd? Gebruik bijvoorbeeld een product van Herome dat ervoor zorgt dat je nagels witter worden (nail whitener).
Bekijk meer tips op onze website!