Waar kan ik bordeaux rode All Stars vinden?

Ik ben al een tijdje opzoek naar bordeaux rode all stars. Alleen verkopen ze die kleur eigenlijk bijna nergens. En als ze ze wel verkopen (zoals op sarenza.nl ofzo) dan hebben ze ze niet meer in mijn maat. Dus mijn vraag is of iemand misschien een site of winkel weet waar de ZEKER WETEN bordeaux rode all stars verkopen. Dus graag geen antwoord met: "ja hier verkopen ze all stars." ik moet echt alleen de sites/winkels hebben waar de ook daadwerkelijk die kleur verkopen! alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Misschien via een duitse site want in Duitsland zijn ze wel te koop.
Ik heb ze bij Real gezien.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik hoop dat je dicht in de buurt van Duitsland woont.
Was wel een hoog model.

Toegevoegd na 34 minuten:
Zag net dat otto ze verkoopt en baur maar wel in Duitsland.
Kijk maar op www.preisroboter.de
Daar staat gelijk bij welke maten er nog zijn.
Succes ermee.