Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt Sally Hansen Nailgrowth Miracle?

Ik bijt heel erg nagels en vond in de Kruidvat iets voor zachte, dunne, gebeten, of beschadigde nagels. Het leek me wel wat, dus ik heb het gekocht. Mijn nagels lijken echt langer te zijn nu. Hoe werkt het? Zit er echt iets in waardoor je nagels sneller groeien? Het viel me op dat op het doosje staat: 30% longer-looking nails in 5 days.
LIJKEN de nagels alleen maar langer? Of zijn ze dat dus ook daadwerkelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ze lijken vooral langer. Nagels groeien namelijk vanuit het nagelbed op je vinger verder je vinger uit. In principe bestaat nagel uit dood materiaal dat gaat niet harder groeien wanneer je iets er bovenop smeert. Wel LIJKEN je nagels iets langer omdat je ze een coating geeft waardoor ze gladder en langer eruit zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neej hoor, je nagels zijn niet langer dan normaal. Het kan inderdaad wel zijn omdat je ze een coating geeft waardoor ze langer lijken waardoor ze langer gladder lijken. En als je er veel op let krijg je snel het gevoel dat ze langer zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding