Waar vind ik een bh in een grote maat?

Mijn vrouw is gezegend met borsten in de maat 95 E. Echter is het bijna onmogelijk om hier een passende bh voor te vinden. Iemand enig idee waar deze te koop zijn? Het liefst via internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.6K

Het beste antwoord

Op http://www.bonprixsecure.com/nl/Ondermode-2-shop.htm?sourcePageClick=tab2, vind je goede, goekope en betaalbare bh's en ander ondergoed, die kwalitatief zéér goed is!!!
Ik heb zelf 46/48/50 qua maat
en DD en E en de bh;s daar zitten zeer comfortabel, en qua smaak voor ieder wat wils, ook het soort dat normaliter alleen minimaatjes dragen, maar dan met een leuk design, en brede bandjes, geen beugels of wel beugels en goed gevormd.
Ik heb het in mijn geval dan over bh;'s waar ik 15 tot 20 euro voor betaalde, waar je bij een speciaalzaak al gauw 100 euro voor kwijt bent, en dan heb je nog niet eens iets naar je smaak. hier dus wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor alle tips! Ze heeft uiteindelijk besloten om bij bonprix een aantal setjes te bestellen. Ze kan wat moeilijk naar een speciaal zaak omdat we 2 kinderen hebben van 1 en 2 jaar. Die vragen de nodige aandacht en we hebben geen geschikte oppas.

Andere antwoorden (16)

Je kunt een BH laten maken bij sommige kledingswinkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noem er éen.......
www.hunkemoller.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wehkamp.nl en Zalando.nl

Toegevoegd na 1 dag:
Kan je thuis in alle rust passen. Als ze niet goed zijn dan kunnen ze terug. In de winkels zijn vaak niet alle maten op voorraad. Dan is er in sommige winkels ook nog een regel dat je een maximaal aantal mee mag nemen.
Let er ook even op of ze extra versteviging aan de zijkanten hebben.
Bij Wehkamp kan je iets makkelijker op maat selecteren, Bij Zalando kan je mail-alert aanvragen als de maat er uit is.
Het is niet zo dat de duurste ook de beste zijn. Meestal zijn die wel het mooist. Pasvorm is belangrijk en dat kan per model verschillen. Wat dat betreft heeft Wehkamp een iets betere zoekfunctie dan Zalando.

Ach, ik heb wel een andere maat, maar heb via Wehkamp wel en via Hunkemoller niet kunnen slagen. Ook in een speciaalzaak hadden ze alleen van die merken die ik veel te groot en duur vind en ook nog eens niet fijn zitten. Hunkemoller heeft alleen volledige BH met goede steun (ook aan de zijkant) voor de grote cupmaten en de cups zitten bijna allemaal half over de borst heen. Dan zijn ze op de rug ook nog eens te ruim. Per merk en model vallen ze verschillend. Daarover kan je wel informatie vragen in een speciaalzaak. Bij de laatste heb ik jaren geleden heel goede en vorig jaar slechte adviezen gekregen. Ja, als ze niks op voorraad hebben (anders dan Marlies Dekkers) dan valt er weinig te adviseren. Ja, ze zijn heel goed volgens andere vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is maat 95 E helemaal niet zo uitzonderlijk.

In een goede lingeriewinkel hebben ze die wel.

Volgens mij bij de Hema ook wel.

Anders hier bij de Otto. Vul de maat in je krijgt genoeg voorbeelden.
http://www.otto.nl/trends

http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/Lingerie/beugel-beha-cup-de-(21200788)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! De Hema heeft ze ook! Ik werk er namelijk haha. Zag er gisteren nog 1 over de toonbank gaan toen iemand iets kwam kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus van mij... ik heb 90 E en ik haal ze altijd in de aanbieding bij de livera.
Met zo'n grote maat is het veel verstandiger om een goede winkel te zoeken, Het ene model zal beter/mooier passen dan het andere. De winkel kan ze bestellen voor u.
Maar als uw vrouw dat echt wilt: Ulla Popken heeft ook grote maten, en ik dacht dat die ook via internet leveren
12 jaar geleden
Een BH moet goed zitten. Die moet je niet via internet kopen maar in de winkel waar je kunt passen.
Hunkemoller heeft ze wel en ook Livera

http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=2719&showH=Lingerie .:. Felina Moulded BH vanaf 46,95

http://www.hunkemoller.nl/bh/beugel-bh-s.html?size=128&color_name=492
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Vroom&Dreesman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die bh moet jij voor haar vinden? Ze kan zelf naar een goede lingeriezaak gaan (niet Hema of Hunkemöller want die bh's zijn niet stevig genoeg), en daar wordt ze uitstekend geholpen. Hebben ze de bh niet in de goede maat dan wordt die gewoon besteld zonder koopverplichting. Een goedpassende bh (in een grotere maat) is vaak wel aan de prijs, maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf draag ik vaak een fila sport bh is gewoon een bh maar met bredere achtersluiting en bredere bandjes. Alles blijft prima op z'n plej tijdens het lopen rennen etc.
Kost bij livera pakweg 30 euro. zijn er volgens mij tot cup F.

Toegevoegd na 15 uur:
Voor degene die de min gegeven heeft.
Ik weet waar ik over praat heb zelf ook cup.D en soms E afhankelijk van het model bh.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze gaan wel tot cup H, maar helaas zelfs in level 4 ´very high impact´ maar tot omtrekmaat 100.
Ze hebben dus wel beha´s voor siliconenkanonnen, maar niet voor dikke vrouwen.
Ga niet naar die grote ketens maar kies voor een speciaal zaak. In elke grote stad wel te vinden. Ik heb ook een grote maat en koop ze in zo'n winkeltje. Het voordeel is dat ze van alles hebben in verschillende maten en kleuren. Succes met zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede en gespecialiseerde site is grote-cupmaten.nl je kunt direct zoeken op de maat die je nodig hebt: http://www.grote-cupmaten.nl/Cupmaat-E/Cupmaat-95-E
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Triumph heeft ook grote maten en dat is een goede kwaliteit, kosten wel iets meer maar dan heb je ook wat goeds. Succes! Je hebt genoeg tips nu gekregen zou ik zo zeggen ;) Altijd leuk als de partner met een mooi setje aankomt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, goede en tevens bekende merken voor dames die vooraan stonden bij de uitgifte ( gaat tot H en verder) is primadonna (hogere prijsklasse, 80€+) en als dit teveel is is Freya een goedkoper en moderner alternatief. favoriete winkel van mijn vrouw is BonnieB met winkels in oa Rijswijk en Zoetermeer, ook online!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
95E (voorheen dubbel-D) is een normale, gangbare maat die ELKE winkel voert. Niks bijzonders, normale verhouding, niks aan de hand. Zelfs bij de Zeeman en de Wibra verkopen ze BH´s tot ongeveer 100E

Er zijn echter wel een paar haken en ogen aan :
Soms is de pasvorm HEEL slecht, of gaat het om een Zuid-Europese maatvoering (waarbij 95 E eigenlijk 90D of nog kleiner is) - en dat gaat nooit passen.

Ook is het naarmate je borsten groter zijn belangrijker dat de pasvorm ECHT goed is, en de maat klopt. En ook dat je het juiste model draagt. Met 75B kun je werkelijk alles aan en zal alles goed zitten, maar met een E-cup wordt niet alleen de grootte maar ook de VORM van je borsten belangrijk.

Daarbij zijn er HEEL wat vrouwen die DENKEN dat ze 95 E hebben, maar eigenlijk 100 D of zelfs 105 C zouden moeten dragen. De cups van een 95E zijn dan wel groot genoeg, maar de onderlinge afstand en de omtrek zijn niet goed, waardoor de BH never nooit lekker gaat zitten.

En een BH kopen via Internet is helemaal uit den boze ; als er IETS is dat je ECHT moet passen, is het wel een goede BH. Pas als je een merk weet dat je precies past, kun je van DAT MERK eventueel beha's online kopen.

Het beste kan ze een keer naar een goede lingeriewinkel (en als ze kledingmaat 50 of groter heeft naar een grotematenwinkel die ook beha's voert, zoals Ulla Popken) en zich even een goede beha laten aanmeten. Ik durf bijna te garanderen dat dat een kleinere cup met een grotere omtrek zal zijn. Het zal een verademing voor haar zijn.

(Kan ze om een of andere reden echt niet zelf naar een winkel, haal dan bij een dergelijke zaak voor haar een aantal beha's (met en zonder beugels, met harde en zachte cups en met brede banden) in maten 95, 100 en 105 (en misschien zelfs 110) en in cups E, D en C (en misschien zelfs B) om thuis te passen, zodat ze rustig uit kan zoeken wat het beste bevalt. Ze zullen je zeker willen helpen. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema verkopen ze sport bh's. Grote voordeel daarvan vind ik dat ze van katoen zijn, met elastische vezels en daardoor niet zo zweten. En dat ze zonder beugels zijn. Beugels gaan bij mij altijd steken of schrijnen, duur of goedkoop maakt niet uit..

En als ze niet passen kun je er een bh verlenger tussen plaatsen. Deze zijn oa te bestellen bij huis en comfort. Hier kan je ze per soort bestellen, elders krijg je een gemengd pakket, waarvan je 2/3 niet kunt gebruiken. Ze zijn ook op sommige markten te koop.
http://www.huis-en-comfort.nl/

De wonderbra die ze op tv verkopen is te slap voor zware borsten, helaas. Zit wel erg lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestel grote maten bij http://www.neckermann.com
Beslist 100% slaagkans.