Hoe kan ik zorgen dat me haar niet zo erg pluist?! Niet alleen van die shampoo antwoorden maar ook graag iets meer! *

* als je dan shampoo doet, merk/naam erbij!

Toegevoegd na 14 minuten:
extra info; wat ik al gebruik voor me haar;
Glisskur Asian Straight Shampoo + Conditioner + nog een balsem. en ik heb een serum. maar die gebruik ik alleen als ik me haren stylee. raden jullie me het aan elke morgen te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
komt het door gel misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik doe nooit van die dingen in mijn haar.
Elke morgen kam ik het & douche regelmatig.
vooral als het regent begint het daarna te pluizen, ( als het dan opdroogt ). als ik fohn pluist het een beetje.
En natuurlijk opdroog; SUPERPLUIS. Ik heb geen krullend haar maar ook niet recht. Ertussenin ( maar dan iets meer naar de krul )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
linkerbovenhoek? blauw langwerping gevalletje met een paars ZOEK erin? heb je m? dan typen. droog haar of haar pluizig..
met linkermuisknop klik op ZOEK....en hup!! massa's tips!!! #die#shampoo???? wellukuuu?
wat meer? hoeveel meer, waarover meer?
je haar.. lang?kort? stijl? krul?kroes? beschadigd? droog? geblondeerd? geverfd? we hebben geen paardenmiddeltjes hier, sorry maar goed, merk en naam erbij FRUCTICE!! hele lijn pakken gewoon, zit je altijd goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rustig, rustig.
door al je .. hoe noem je dat .. enthousiasme? Kan ik niet eens meer lezen wat er staat en wat je nou bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik de zoekbalk. Deze vraag is al heel vaak gesteld. En gebruik gelwax, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach, had het ook korter gekund natuurlijk. bij deze: kogellagervet, flinke handpalm vol

Antwoorden (9)

Spuit haarlak in je borstel en borstel je haar door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pluizend haar werk je in de hand door het haar te borstelen en kammen als het droog is. Het is veel beter om je handen erdoorheen te halen, erin te knijpen en het te kneden. Halflang tot lang haar heeft goede, verzorgende producten nodig. Dat begint met een goede shampoo, een conditioner, een leaving conditioner en eventueel een extra glansspray.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop haarserum! Gliss kur! Een hete luchtborstel helpt ook, die polijst je haar zodat t niet pluist maar glad is en glanst! Babyliss
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die luchtborstel werkt inderdaad heel goed.
Ik had daar ook altijd last van, maar ik gebruik nu na het douchen een anti-frizz serum van new wave. Max. 3 pompjes (anders wordt je haar vet). En dat met je handen door je haar borstelen, dus niet met een borstel. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop daar voor bij de kapper iets dat ik in het natte haar moet wrijven voor het föhnen.. Vraag ff na bij een kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bij mij heel goed helpt is na het wassen mijn haar naspoelen met koud water. Dit sluit de haarschubben en laat je haar glanzen ipv pluizen. Ik heb geen pluishaar meer nadat ik dat doe.

Verder helpt de shampoo van gluss kurr, de zwarte fles heel goed. In combinatie met de crèmespoeling. Dat maakt je haar SUPER zacht en glad. Net als de gele elvive, anti haarbreuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf heel lang dik licht krullend haar, wat ook erg pluist en snel statisch is, en bij mij werkt andrelon krul control shampoo en conditioner.
Welke ook goed werkt is swarskof anti klit creme spoeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Biosilk van Douglas. Dat is olie dat je in je haar doet voor je het kamt, het is wel duur maar werkt echt goed en je hebt er ook maar een paar druppels van nodig. Het kost 15 euro voor een kleine fles en daar doe je zeker 6 maanden mee.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je haar héél erg pluist kun je het ook gebruiken nadat je je haar hebt gestyled maar wel voordat je haarlak in je haar doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij hielp wax het best