Iemand enig idee hoeveel zo'n cadeaupakketje met (bad)shampoo en deo ofzo kost?

Voor hem..
Iemand enig idee?
Je kunt het bij de kruidvat of etos kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb geen idee van welk merk, ik koop het nooit. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan welk merk je wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee van welk merk het allemaal is, ik koop het nooit. Heb je tips?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom loop je morgen niet gewoon naar de winkel en zoek je wat uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik niet dicht bij een winkel centrum woon, :) Ben liever voorbereid dan dat ik voor niets ga.. En daar is GV toch voor? Om vragen te stellen?:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertrouw erop dat je heus wel wat vindt bij de etos of kruidvat, er is daar volop keus.

Het beste antwoord

Je hebt ze vanaf ongeveer 6 euro tot heel duur als je de duurdere merken neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het verschild, of je een groot pakketje koopt met leuke spulletjes of een kleine !!

Maar ik dacht iets van 8,95

< Wat ook leuk is om te geven ... een bos bloemen van snoep, 6,95 Te koop bij jamin !

Toegevoegd na 4 minuten:
Merk ? .. Adidas / Axe / Men / 8x4 / nivea / Boeiuh / body /

Vogue < Voor vrouwen

shampoo :

vive / Crew / redken / andrelon / Champoo / Lab /

< Haha, echt een merken liefhebber :$ >

Of je koopt een geurtje (L)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze zijn er in alle prijsklassen, van een euro of 6 tot hoe-gek-je-het-ook-wilt-maken.

Voor omstreeks 15 euro heb je een aardig pakketje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
rare min, goed antwoord.
Bij de etos ongeveer 7.50
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk zelf bij de kruidvat en de meeste zijn ongv. €15,-