Waar kun je een zeemeerminnenstaart kopen?

Een vriendin van mij vind zeemeerminnen helemaal te gek, dus het leek me dan wel leuk om zo'n staart haar cadeau te geven. Dus waar kun je zo'n ding kopen? Liefst wel een beetje redelijke prijs :').

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.5K

Het beste antwoord

Het is niet te geloven, maar online bestaat er dus een zeemeerminnenwinkel met verkleedkleren voor zowel kinderen als volwassenen.

Even gauw zie ik dat er een staart voor bijv. 39 euro is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou zeg, da's inderdaad niet te geloven. Van mij een +

Andere antwoorden (5)

Ik kan je geen exacte winkel aanwijzen, maar je kan het beste naar verkleedwinkels ed gaan. Ik denk niet dat je het gauw vindt.

je zou er zelf een kunnen maken of laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een winkel in feestartikelen en carnavalskleding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan je een zeemeerminnenstaart kopen:

http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/d-1748/207776/handgemaakte-meermin-staarten.html

En hier vind je een zeemeerminnenwinkel:

http://www.zeemeerminnenwinkel.nl/nl/kleding/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm... die kan ze niet op het land dragen, leuk voor in het zwembad XD
Goedemorgen,
Wij hebben voor onze dochter haar staart bij Dutch Tails aangeschaft. Prima kwaliteit voor een goede prijs. Zeker als je gaat vergelijken met andere soortgelijke webwinkels die veelal in verre landen zitten en dus onhandig mocht er iets aan de hand zijn en je aanspraak op garantie wilt maken.
Dutch Tails zit gewoon in Nederland!
Later heeft mijn vrouw die ook zeemeermin gek is een op maat laten maken bij Dutch Tails om gezellig mee te zwemmen met mijn dochter.
Een geweldig aangezicht hoor!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi anno 2018 is het een stuk makkelijker geworden om een zeemeermin staart online te kopen. Wij hebben voor beide dochters een mooie zeemeermin staart gekocht bij Mermaidsisters.nl