Hoe krijg ik mijn haar even rood als Cat ? (Victorious)

Ik heb het al miljoen keren geprobeerd , eerst licht maken en daarna rood, maar op de een of andere manier lukt dat niet, mijn haar is gewoon bruin niks speciaals. Ik heb het geprobeerd met gewone verf met henna met alles ik ben echt ten einde raad..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

naar de kapper en meld wel aan de kapper dat je er henna in hebt , of gehad, want over henna kun je niet met chemische haarkleuringen heen, de kans is dan aanwezig dat je haar oplost, met als gevolg mogelijk kaal hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon naar een goeie kapper gaan, vertellen wat je voorafgaan hebt gebruikt en je zult net als Cat de mooie rode haren hebben. Ben dol op dat kleur!