Waarom duurt het bij mij eeuwen voordat mijn haar stijl is ( en dan nog niet eens goed stijl) , maar bij mijn vriendin is het METEEN stijl ?

Ik heb GEEN kroes haar, ik heb gewoon golvend haar en die vriendin waar ik het over heb heeft zelfs langer en golvender haar . WTF?!

Toegevoegd na 10 minuten:
We hadden een slaap feestje en we gebruikten de zelfde stijltang en heatprotector. :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Misverstand? Een stijltang is niet om het haar steil te maken maar om het een bepaalde stijl te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ieder mens heeft een ander soort haar.
Misschien gebruik je geen goede stijltang of product waar je het stijl mee maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe langer je haar, hoe zwaarder, dus het gewicht van het haar van je vriendin, kan dat verklaren. Misschien gebruikt zij ook een beter stylingproduct.